پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2905
-
الف
+

معرفی فیلم‌های بخش «مهربان با محیط زیست» جشنواره جهانی فجر

اسامی فیلم‌های بخش‌ جنبی «مهربان با محیط زیست» جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد.

اسامی فیلم‌های یکی دیگر از بخش‌های جنبی دوره سی و پنجم جشنواره جهانی فیلم فجر با عنوان «مهربان با محیط زیست» اعلام شد.

به گزارش آی‌فیلم، هشت فیلم خارجی و یک فیلم ایرانی در بخش جنبی «مهربان با محیط زیست» سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درمی‌آیند. بیشتر این فیلم‌ها در بخش‌های نمایش‌های ویژه یعنی آثار برگزیده بزرگان سینما، جشنواره جشنواره‌ها و مستند زیر ذره‌بین نیز روی پرده می‌روند.

مستند آمریکایی «سفر زمان» (Voyage of Time) به کارگردانی ترنس مالیک، فیلم ژاپنی «ستاره نجواگر» (Whispering Star) ساخته سیون سونو، «ردپا» (Spoor) به کارگردانی آگنیشکا هولاند از لهستان، «مرگ خودخواسته» (Death By Design) ساخته سو ویلیامز از آمریکا، «چوپان» (The Shepherd) به کارگردانی جاناتان سنزوال برلی تولید مشترک اسپانیا و بریتانیا، «سرمای قلندر» (Cold of Kalandar) ساخته مصطفی کارا از ترکیه، «درود از فوکوشیما» (Greetings from Fukushima) به کارگردانی دوریس دوری از آلمان، «مسخ» (Metamorphosis) ساخته آدریان آرسه از مکزیک و فیلم ایرانی «پایان رویاها» (End of Dreams) به کارگردانی محمدعلی طالبی، فیلم‌های این بخش هستند.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، 1 تا 8 اردیبهشت ۱۳۹۶ برابر با ۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷ به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

ب س

نظر شما
ارسال نظر